Freitag, 22. Februar 2013

Oster-Milchkarton - SUO Challenges und Tizzy Tuesday

Hallo,

heute habe ich eine Sale-A-Bration Variante meines Milchkartons vom 19.02.2013 für Euch.

Hello,

today I have a Sale-A-Bration Version for you of my milk carton from the 19th Feb.2013.


 
Ich liebe diese farbenfrohe, leuchtende Kombination des SAB Designerpapiers "Bunter Basar".
 
I just love this colorful, bright combination from the SAB Designerpaper "Bunter Basar".

 
Hier habe ich versucht, das SAB-Stempelset "Madison Avenue" in Szene zu setzen, welches gerade Thema bei der Tizzy Tuesday Challenge ist.
 
With this project I tried to accentuate the SAB-set "Madison Avenue", which is currently the theme at the Tizzy Tuesday Challenge.
 
Und da bei SUO Challenges gerade noch das Thema SAB ist, nehme ich auch da noch mit meinem Milchkarton auf den letzten Drücker teil.
 
And because at SUO Challenges SAB is still the theme, I also participate there with my little project.
 
Ich werde in den nächsten Tagen noch eine dritte Variante dieses großen Milchkarton einstellen und dann bekommt Ihr von mir auch eine Schneide- und Falzanleitung.
 
I will post another version of this big milk carton in a few days. And with this post you will also get an instruction from me.
 
******************************************************************
 
Farben (Colors):
- Himbeerrot,
- Mandarinorange,
- Mango,
- Aquamarin,
- Petrol und
- Flüsterweiß
 
Stempelsets (Stamp Sets):
- Madison Avenue,
- Osternostalgie (Spruch - Frühjahrskatalog 2012/ greeting - spring catalog 2012)
 
Stanzen (punches):
- Kreis 1/2
 
Sonstiges (other SU items used):
- DSP Bunter Basar
- große Perlen
- geripptes, gewelltes Geschenkband in Aquamarin

Kommentare:

  1. Very cute! I love the combo of paper and stamps you used to decorate your carton. Thanks for joining SUO Challenges this week.

    AntwortenLöschen
  2. Love the way you used the Madison Avenue stamp set. Cute idea for using the milk carton. Thanks for sharing it with SUO Challenges.

    AntwortenLöschen
  3. Love the box...great use of the stamp set to embellish it! Thanks for playing along this time with the SUO Challenge!

    AntwortenLöschen